11:43 Чому портал, а не сайт чи блог? |
В травні цього ж року я записалася на курс-флешмоб в Елітному клубі вчителів "Блог вчителя". Сама я з 2008 року створювала власні сайти. Але на одній з онлайн-зустрічей в цьому клубі я побачила нові можливості блогів, їх використання в навчальному процесі, їх нові можливості. Мої ж сайти в основному були мною покинуті, бо в часи їх створення учні захопилися мережами, і навіть на створені для них сайти не заходили. А зараз я побачила, як саме зробити, щоб сайти були корисними і цікавими для учнів. Вони повинні діяти у зв'язці з соціальними мережами. Крім того, за останній час покращилися можливості блогів - тепер тут можна зразу продемонструвати і відео, і презентацію і т.п. Я зрозуміла, що мені є чому повчитися, і записалася на цей флешмоб. Але наприкінці навчального року, коли треба оцінки виставляти, звіти писати, матеріали на альманах збирати, завершити цей курс достойно - з виконанням домашніх завдань та завершення свого блогу - мені не вдалося. Хоча створювати сайт (як блог) я розпочала. Навіть те, що я запропонувала вчителям кафедри створити віртуальний кабінет, було продиктоване саме тим, що я знала, як це тепер використовувати. До того я запропонувала одному колезі (молодому вчителю, який не має можливості на уроці використовувати ІКТ) створити такий блог на двох - на нашу з ним паралель 7-х класів, і використовувати для запровадження "перегорнутого навчання". Він майже погодився з цією ідеєю. Так ось, я розуміла, що треба створювати декілька сайтів - окремо для кожної паралелі. А крім того ще і проблемно-тематичні, загальні для вчителів або учнів. Тобто - існує Віртуальний кабінет історії - в основному для вчителів. Там їх дидактичні матеріали, методична література, все інше. Від нього має відгалуження Учнівський портал з виходом на сайти окремих паралелей: 5-х, 6-х, 7-х, 8-х, 9-х, 10-х, 11-х класів. Такі сайти будуть застосовані для розміщення навчального матеріалу для учнів. Крім того буде для школярів ще сайт ІКТ для учнів - про те, як це можна застосовувати в навчанні, і про МАН. А для вчителів - також по ІКТ та по шкільній МК. Справа в тому, що в нас дуже велика школа - 1700 (а то й більше) учнів. На одній паралелі - від 5 до 6 класів, а 10-х і 11-х буває від 3 до 5-ти профільних класів на паралелі. На кожній паралелі працює від одного до трьох вчителів-істориків. І кожний вчитель повинен мати змогу звернутися до учнів зі сторінок цього сайту-порталу. Але з іншого боку, я боялася величності цього порталу та великої кількості сайтів. Боялася, що створю їх, а вони зависнуть в Інтернеті та не будуть працювати. Але такі думки не змогли мене зупинити. Бо зараз я знаю, як це краще застосовувати, як залучати учнів. Бо цього захотіли вчителі, а значить вони доросли до того, щоб використовувати ці сайти. Зараз я зможу бути більш вимогливою до них. Я таки хочу на всій кафедрі запланувати впровадження "перегорнутого" або навіть змішаного навчання. І я готова витратити на це все літо, аби цей проект запровадити, і щоб він запрацював. |
|
Всього коментарів: 0 | |